2009-06-09 @ 23:28:24 | Vardagsliv
Postat av: jocke

ja.. :D
men jag ska ta hal ı ogonbrynet nar jag kommer hem (A) fınt va?(A)

2009-06-09 @ 20:04:32


Herregud, kan detta vara möjligt?! Nej urscha ligen för hål i ögonbrynet.. Om denna människa visar sig med hål i ögonbrynet i mitt sällskap kan jag lova att jag kommer ta hål i näsan igen. För er som inte vet har jag haft hål i näsan men tog ut den pga att jag tränade så mycket att jag tillslut inte orkade sätta tillbaka den *lat*, men men... Om detta nu ska ske kommer det självklart bli ett nytt hål om inte till och med i läppen eller varför testar inte jag att också ta hål i ögonbrynet?
Så kära Jocke tänk över ditt val om du ska ta.
Dags för mig att läsa ut min bok som min lärare vill ha imorgon ... PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Stefan

ta hål i låppen.. e ju tok nice =)

2009-06-19 @ 02:08:04
Postat av: Sofia Hurtig

Svar; Stefan

Jaså? Jo har lite smått funderingar på de.. Vi får se ur det blir men den saken! :D <3

2009-06-21 @ 01:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback