2009-06-07 @ 18:56:47 | Vardagsliv
Home sweet home!
Helgen som varit har jag spenderat med en del av min släkt och självklart Millsan. Vi har varit på mitt landställe i Öregrund och vädret har varit överraskande bra. Och för er som tror att jag tagit sommarens första dopp kan ni börja sluta tro det. För att dem kommer nog dröja ca en månad till innan jag sätter min kropp i Sveriges iskalla vatten! Så med det vill jag komma fram till att jag är en badkruka!
I lördags gratta vi min fader för att det var hans födelsedag, rimligt va? Sen har jag inte så mycket att berätta om. Kom hem för drygt ett par timmar sen. Vi åkte nämligen inte direkt hem ifrån Öre utan stannade till i Uppsala för att jag och Millan ville/behövde handla skor!

Nej ska dra mig ner och laga middag nu, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback