2009-06-21 @ 03:39:01 | Vardagsliv

Då var Midsommarfirandet över.. Okej egentligen har jag ju varit hemma sen åtta igår kväll men har inte tänkt på att uppdatera fören nu. Midsommaren firade jag med min storebror, hans flickvän Michan och Jocke. Vi var på mitt landställe i Öregrund som jag sa innan jag åkte. Egentligen skulle vi alla dragit hem idag men när klockan var fyra och min brorsa fortfarande inte var "Körklar" bestämde jag och Jocke att ta bussen hem istället, sakt som gjort vart de så. Här under kväller har vi väll inte gjort så mycket, tittat på film, ätit. Vad mer kan man göra? Haha..

Nej men dags att joina Jocke med att sova kanske?

Puss sötisar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback