2009-06-14 @ 18:42:22 | Vardagsliv

Dåligt uppdatera, jag vet. Men tanke på att Jocke kom hem i onsdags så har jag varit med han sen torsdag tills nu typ..
Så det är en anledning till min superdåliga uppdatering.
Och så klart för er som undrar ska jag dra lite närmare på vad jag gjort.

Torsdag: Skolavslutning, de som ni även fått bilder på. Kvällen ägnade jag mig med att vara med Jocke.

Fredag: Hmm, åkte ifrån Jocke. Träffade Millan & Micke ett tag sen åkte jag hem för att Jocke sedan skulle komma och sova hos mig efter att min grannes fest som inte jag orkade gå på.

Lördag: Var Jocke med mig på min Mammas kusinträff i Öregrund.

Söndag: Hemma igen och har inga planer för kvällen.. Blir nog till att ta det lungt sen ladda om batterierna till veckan som kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback