2009-06-05 @ 00:11:17 | Vardagsliv


Har jag..? :

1. Kysst någon ? - Yes
2. Blivit kysst ? - Yes
3. Blivit kramad ? - Klart..
4. Sjungit ? - Haha, oja..
5. Känt dig fånig ? - Många ggr.
6. Saknat någon ? - Ja, saknar Jocke!
7. Ljugit ? - Alla drar vita lögner.
8. Rökt ? - Yes!
9. Testat droger ? - Aldrig!
10. Åkt fast av polisen ? - Nope ;)

Om mig.. :

1. Jag har aldrig: Åkt skidor utför.
2. Jag vill testa: Åka skidor utför?
3. Jag gillar: Trevliga fredakvällar med vännerna!
4. Jag ogillar: Korv (sån man äter)
5. Jag hatar: Ja, krig är väll ett orginellt svar?
6: Jag är trött på: Människor som skiter i skolan!
7: Jag vill ha: Sommar och värme..
8. Jag behöver: Nya skor kanske?
9. Jag behöver inte: Dåligt väder!


Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: Killar?
2. Är du kär?: Ja!
3. Singel/ upptagen?: Upptagen
4. Saknar du honom/henne?: Ja för mycket .. -.-
5. Vem kysste du sist?: - Jocke, haha.
6. Vem kramade du sist?: Mamma.
7. Längsta förhållande: Oj vet inte, de här kanske?
8. Första kyss?: Oj, Joakim L tror jag, piiinsamt.

/ Sofia Hurtig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback