2009-07-07 @ 09:44:11 | Vardagsliv
Spanien, Spanien och ännu en gång far jag till Spanien. Den här gången åker jag med min syster, och vi kommer inte hem fören om tre veckor. Väskan är i stort sätt klar packad, saknar vissa småsaker bara, sen ska jag ladda in massa låtar på mobilen, sen är jag klar för att resa, detta kommer bli en grymt spännande resa, utan föräldrar. Jag är grymt taggad!
Kommer få ett nytt mobil nr innan jag åker. Fast nr kommer bara mina nära och kära få, och dem är som sagt få, sorry!
Men det är dags att äta frukost och göra mig klar nu, ska snart sticka till Arlanda.

P.S. Kommer sakna Mamma & Jocke tyvärr... Men, men som tur har man ju både mobil & säkerligen internet under dem tre veckorna, men saknar någon det gör man ändå..
 


Puss sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback