2009-01-30 @ 21:26:07 | Vardagsliv
Okej, resultatet vart ju absolut bättre än de innan, men jag är verkligen inte nöjd.
Men tanke på att jag fortfarande kan så lite och har gjort allt det här själv så är jag faktsikt ganska stolt över mig själv, haha. Säga vad man vill om blondiner, men fia hon kan sin grej.
Okej som jag sa tidigare ska jag ta en repa om hur min dag var.

06:40 - Dax att vakna Fröken Hurtig Svensson.
08:00 - Skoldax (No-prov, SO, Idrott, Spanska, Konsert)
13:30 - Slutade skola, åkte med Millan och Micke till Eurostop.
16:00 - Mötte Mamma för att handla.
18:00 - Hemma
21:00 - Sitter jag här.

Okej det där var en snabb repetion av min dag, självklart ska jag bli bättre med att lägga upp bilder, och ska faktiskt tvinga mig själv till att lägga upp några ifrån dagen som varit.
Nu ska jag ner och ta en kopp teh, sen hoppa ner i ett varmt skumbad för är fortfarande förkyld.

Puss och hej för mig :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback