2009-01-31 @ 23:59:52 | Vardagsliv
Äntligen hemma igen ifrån en, faktist lyckad kväll. Mycket trevlig! Som sagt brukar jag inte åka iväg med så höga förväntingar när det är såna här tillställningar, men som jag skrev vart det mycket lyckat. Min lilla kusin på 7 år har kommiy in i åldern "jag vill bli frisör/massör" vilket gjorde mycket gott för en både min rygg och hårbotten.
Men även så har jag försökt gott göra min kusin också så det vart till att kolla på barnprogram och spela finns i sjön, haha.
Och sedan lite snabbt om morgondagen om jag är en dålig bloggare imorgon "trolgitvis inte" men ändå. Imorgon ska Cissi, Alex och Robin komma till mig antar jag, men är inte 100% på det, men men. Innan det ska jag till morfar och hälsa på sen städa mitt rum, sen ska väll dagen vara ganska fri hoppas jag, haha.
Men nu ska jag faktiskt ta och sova om jag ska orka allt imorgon.

Puss & Godnatt <3

 
"finns i sjön"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback