2009-02-18 @ 12:20:09 | Vardagsliv

Hej, ett tidigt inlägg idag. Vi har haft friluftsdag i skolan idag och jag började 09:15 och har redan slutat, är inte det underbart? Jo det är faktiskt det.
Utedagen den här månaden var faktiskt så bra så att man fick välja en aktivitet man ville göra "jag och Millan valde att pimpla" I början när vi kom dit önskade jag direkt att jag hade valt "egen aktivitet" och stannat hemma men nu i eftertanke är jag faktiskt ganska nöjd med dagen, det var fint väder och gott med varm choklad, haha.
Just nu har jag åkt upp till Mammas jobb och sitter här med min laptop och gör väll egentligen ingeting, men för att fördriva tiden tills min buss går hem sitter jag i alla fall här. Funderar på att dra mig ner till Stationen om ett tag och kanske hitta på något för det här börjar bli ganska drygt.
Men till lite vettigare saker, ikväll är jag och Mamma ensama hemma och detta betyder en god middag och en bra film jag laddat hem. Sen ska jag även sola lite solarium ikväll för att börja försola mig inför min utlandsresa den 20 Mars, snacka om underbart. 
Nej nu ska jag börja på min uppsats i syslöjd, sen ska jag nog dra mig ner till stationen i alla fall.

P.S. Bilder ifrån utedagen kommer ikväll.

/ hhhurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback