2009-02-05 @ 22:19:31 | Vardagsliv
Okej nu ska jag lägga upp ett något seriösare inlägg.
Helgen som kommer, eller ah imorgon tror jag kommer bli perfket för min helg blir såhär.
Fredag: Åka med Millan till Kista och shoppa, sen kanske umgås lite med dem under kvällen men beror på hämtning.
Lördag: Åka till min syssling uppe i Ljusdal, antagligen blir det väll krök där, haha eller ja det blir krök!
Söndag: Åka hem igen, antingen något bakis, så antar att jag ska försöka sova mycket och knarka alvedon. Eller kanske få någon att komma hem till mig och umgås med en film? Ja söndagen är faktiskt en oplanerad dag.

Nu ska jag faktsikt hämta mina engelska böcker och försöka få in alla mina 27 glosor, och ni som känner mig vet precis vad jag tycker om glosor. Men ska i alla fall försöka få in alla, satt faktsikt i hallen och gjorde några så kan typ 15 nu, haha. 
Men ska fixa teh och plugga i min mysiga säng, pusshej <3

Kommentarer
Postat av: amilia

SV hhurtig: Alltid lika trevligt att se lite av den där Amilia.

2009-02-05 @ 22:24:30
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback