2009-02-01 @ 21:28:12 | Vardagsliv

Go' kväll fina som fula.
Ehm, hade tänkt visa lite resultat över min städning i rummet idag, men kamera sladden är borta. Detta gör mig något irriterad, om inte mycket.
Snart kommer Cissi, Alex & Robin hit som jag sagt tidigare. Och det ska såklart bli jättekul.
Ska berätta lite mer om vad som händer imorgon.
Som nu alla kanske redan vet är jag ledig imorgon på grund av studie dag, skönt!
Så måndag ska förstöras med att inte ta sovmorgon, träna, söka sommarjobb sen blir det väll till att plugga lite. Ska även försöka ta det lite chill. Resultatet över min klippning också vart bra! (kommer bilder, när sladden visar sig). Men det värsta hos frisörsalonger är när dem ska fixa själva frisyren sen, rullborsten, fönen och waxet , ursch det är mina mardrömmar alla tre. Det ska vara plattången, kammen och hårsprayen. Så efter att han styalat mitt hår var det bara att åka hem och ta fram mina redskap och fixa till allting, och vipps så vart det perfekt !

Nu ska jag ner och ta en kopp teh innan djuren passerar min dörrgräns, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback