2009-12-16 @ 21:26:56 | Vardagsliv
Haha hände en sån kul sak idag.
Jag har alltid haft i baktanke att jag kan reagera på vissa maträtter "allergiskt".
Kan bland annat reagera på för mycket tomat.
Men idag tänkte inte jag mig riktigt fär när jag tog två citronskivor och pressade i mig. 2 minuter senare och jag ser plötsligt ut som Kissie!
Min tanke var då "HELP ME GUD"
Sanningen var att mina läppar knappt kunde gräppa ciggen, haha!
Men efter ca: en timme var problemen borta..



Mina läppar hade nog en tuch av mer rosa, pga att läpparna var riktigt irriterade, haha!

/ Sofia Hurtig

Kommentarer
Postat av: Michan

SV: någon kommenterade min blogg att du var en heting, vet inte vem det är ;S asså GAH! :Dhaha <3

2009-12-17 @ 14:57:09
URL: http://miichaelaaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback