2009-12-06 @ 15:58:55 | Vardagsliv



Dagens plan:
Snart kommer mamma hem och då bär det av till Uppsala. Tror faktiskt att jag vill till GränbyC.
Ska shoppa lite kläder till farmors 70års fest. Satsar på midjehögkjol och en blus i siden! De blir nog ursnyggt, och skorna från Nelly, om jag nu hinner få dem, hoppas!
Imorgon är de skola igen, suck! Och jag fick bara för mig att vi hade sovmorgon, men de kunde jag ju bara drömma om. 08:15 imorgon, ursch!
Nej nu ska jag bara byta kläder och sätta på mig ett läppstift och sen åka mot Uppsala. Puss!

/ Sofia Hurtig


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: hehe skicka bilder till min mail ;)

2009-12-07 @ 16:35:05
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback