2009-12-05 @ 10:16:13 | Vardagsliv

MorgonMorgon i stugisen!
En natt helt ensam i mitt stora hus, tänka sig vad läskigt!
Men nu har jag vaknat och lever tydligen? Coolt!
Okej ärligt talat gick jag inte upp självmant utan mina två små pälsbollar var ute och mjaouade kör. Så de var bara att masa sig upp, släppa in dom och ge dom mat. Vilket liv att vara katt? Få allt serverat, folk öppnar tom dörren för dig, de måste jag kalla sjukt skönt!

Aja idag har jag inga vidare planer, städa och tjäna pengar är något jag ska göra iaf..
Sen ska jag läsa vidare i den där förnedrande boken, ligger faktiskt på s. 89/348...
Man kan ju ha mål att läsa till iaf s.100 idag, eller?

Nej dags att ta en dusch och sätta igång och städa. Puss!




/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback