2009-12-25 @ 14:24:31 | Vardagsliv
VÄLJ EN VÄN!



Skriv ner vilken vän du valde:
Cecilia Kristina Björk!
Du ska svara helt ärlig när du svarar på dom här frågorna.

När träffades ni sist?
Min farmors 70år fest, haha.
Har ni många minnen ihop? Oja! Spaninen är ett stort minne!
Litar du på henne/honom? 100%
Hur länge har ni känt varandra? 14-15år typ, haha!
Hur ofta träffas ni? Ja de händer, vi träffas en hel del!
Har ni varit utomlands tsm? Japp, de har vi.
Hur gammal är han/hon? 15 små år!
Har du sett honom/henne gråta? En bra vän ser man alltid gråta!
Har du sett han/hon vara riktigt arg? Oja, haha!
Vad skulle du göra om denna personen dog? De skulle aldrig hända, för vi dör tsm! :D
Har du sagt "jag älskar dig" till denna person? Jaa!
Brukar ni skratta tillsammans? Ja.
Är du redo att offra ditt liv för denna personen? offra mitt liv? vi ska ju leva tsm :D
Har du varit avundsjuk på denna personen? Avundsjuka finns alltid. "Hennes hår"
Vad skulle du gjort utan henne/honom? haha ingen aning, pga att jag alltid har haft henne.
Kan du tänka dig ett liv uotan denna person? noo
Vet du mycket om henne/honom? Ja de måste jag nog påstå, haha
Bråkar ni ofta? Ja när vi har mens :D
Är han/hon din bästavän? ja eller mer som en syster.
Går ni i samma skola & bor i närheten av varann? Inte samma skola/gymnasium och nej inte speciellt nära.
Ångrar du att du lärde känna personen? Haha hade inget val, vi ville ju leka tsm på en båttak, hahaha
Har ni framtidsplaner tillsammans? Jaa, lägenhet, fest m.m. MJAU!

Kommentarer
Postat av: cissi

hahaha båttaket, kmr du ihåg? omg att hänga där var som för fjortisarna att hänga på elverket :O hahaha, så inne ;)

älskar dig syster <3

2009-12-25 @ 15:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback