2009-12-09 @ 20:43:23 | Vardagsliv
Godkväller!

Ny duschad, super trött och med en sprängande huvudvärk kan onsdagskvällen bli bättre?
Onsdag, och nu börjar vändningen på veckan, underbart. Bara två hela skoldagar till sen är de helg.. Igen!
Fredag ska jag spendera i globen med min syster och kolla på idolfinalen, Calle måste vinna.
Lördag kommer de bli 70års fest för min farmor, och då ska jag jobba. Så min helg kommer vara helt fullbokad, något jag egentligen inte gillar, men den här gången känns de riktigt bra!
Nu ska jag ner och äta lite middag sen läsa vidare i den där fantastiska boken, noot! Puss!

/ Sofia Hurtig

Kommentarer
Postat av: Michan

Hihi, jag är ledig idag för jag var tvungen att hjälpa pappa med hundarna :) åkte med micke i morse så nu sitter jag i väsby sen blir de att han hämtar mig så ska vi äta middag hos mamma. Slipper skolan men jag sa att ja kunde plugga lite glosor eller ngt ;) hihi. JA vi ska jobba i helgen, vad ska vi göra??<333

2009-12-10 @ 11:13:23
URL: http://miichaelaaroos.blogg.se/
Postat av: Michan

UPPDATERA MERA KÄRRING :D<3

2009-12-11 @ 10:18:01
URL: http://miichaelaaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback