2009-08-02 @ 14:25:40 | Vardagsliv


Godeftermiddag folket!
Alla gäster har äntligen åkt hem så nu sitter jag här för mig själv. Eller vad då äntligen? Jag avskyr att sitta ensam hemma, kan det bli tråkigare?
Igår insåg jag också att Herkules har blivit sjuk, han springer liksom inte som han brukar göra. Men som tur kommer Pappa hem idag så han ska ta sig en titt på den där plåtburken.
Ute regnar det som innitusan och vem blir glad av regn? Inte jag i alla fall.
Igår var det lite folk här inte för att det vart så lyckat men folk var det ju? Eller?
Har vissa bilder jag ska lägga upp senare, när kameran och jag kan samarbeta igen.
Ikväll blir det nog att åka in till Märsta för att kolla på när Micke och Jocke E spelar fotboll, men bara om vädret tillåter!
Ska leta efter Michans brunkräm nu, och sen sätta på en film innan jag blir för "piss off" på vädret.

Puss <3




Ibland kan regn vara vakert, men inte idag!

Kommentarer
Postat av: michaan

hahahah leta på du :) men tack för du letade och hittade den ... :D

2009-08-02 @ 22:54:52
URL: http://michaanroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback