2009-08-20 @ 18:30:22 | Vardagsliv
Hejsan dålig uppdatering på sistone, saningen är väll att jag har mycket saker för mig antar jag.
Idag började vi tidigt i skolan, allt har liksom äntligen kommit igång. Gillar inte när man har intruduktionsdagar för ingeting händer då. Idag har jag alltså haft min första Svenska, Engelska och Idrottslektion. Och allting har gått mycket bra! Imorgon ska vi få börja med Admistration och Layout, ska bli lite roligt faktiskt. Måste säga att det är skönt att inte ha så mycket ämnen i skolan längre. Alltså är det lättare att kunna fokusera och bli bättre på alla ämnen en bara några.

Ska ut och klippa gräset nu, puss! <3




/Sofia Hurtig

Kommentarer
Postat av: nea neaaaaaaaa

håller med där ! :)

2009-08-20 @ 20:35:45
URL: http://liven.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: haha nej kan tänka mig :*

2009-08-21 @ 21:40:20
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback