2009-08-30 @ 16:58:22 | Vardagsliv

Tjohoj allesammans!
Dålig uppdatering nu när jag börjat i skolan, tränat regelbundet och seriöst inte har tid.
I Fredags var det lite fest hos mig, och det var väll helt okej, ni har redan fått bilder på det, duktig som jag är!
Igår var jag med Cissi och Jocke, vi såg på film, käkade mat och jag vet inte vad?!
Imorse gick jag upp runt nio tiden för jag skulle döma knattefotboll, dem är så söta när dem spelar!
Cissi följde med och kollade på dem tre matcherna jag dömde och efter de drog vi hem till mig där Cissis mamma väntade för hon skulle hem och spela match. Sen hade tydligen min brorsa, hans flickvän och Jocke också dragit så jag vart helt lonely! Så jag beslutade mig för att åka till Farmor ett tag. När jag kom hem igen hade mamma och pappa också dragit?! Hallå försöker folk undvika mig eller något?
Nu ska jag klä på mig och åka iväg och döma igen, shit vilken superkvinna jag är idag!

/ Soofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback