2009-08-12 @ 13:18:32 | Vardagsliv

Hej alla glada och goa.. sötsaker.
Idag ska jag och Mamma till bland annat Ikea och Skopunkten. Ikea är faktiskt en av mina favoritbutiker, vem vill inte ha ett snyggt rum liksom? Jag ska försöka deala med Mamma så jag får en ny spegel, blommor, ljus och några användbara lådor man kan ha i bokhyllan. Förvaringslådor liksom, smart va! För min bokhylla är helt fullproppad med onödiga prylar. Sen ska vi fixa mina gardiner ikväll och tvätta mina persienner, kan det bli bättre eller?
Dags för mig att börja rens lite i rummet och bädda upp sängen.

/ Sofia Hurtig


Kommentarer
Postat av: michaan

KOM OCH HÄLSA PÅ MIG IDAG :( JAG ÄR FAKTISKT ENSAM HOS MIN POJKVÄN OCH DIN KÄRA BROR TILL ÅTTA IKVÄLL :o :o <3<3 :D

2009-08-12 @ 15:20:34
URL: http://michaanroos.blogg.se/
Postat av: Cissi

din jävla härmis fia :o <33

2009-08-12 @ 19:08:46
URL: http://bjjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback