2009-04-26 @ 20:52:17 | Vardagsliv

Hej allihopa!
Oh vad dålig jag varit på att blogga. Men nu kommer det en ny veckan och ska försöka vara bättre då i alla fall. Så för att kanske glädja er åker min söta kamera med till skolan imorgon. Så bilder blir det i alla fall.

Veckan som har gått har varit superbra.

Måndag: Läkaren, Ungdomsmotagningen och tränade
Tisdag: Skola, träffa Jocke.
Onsdag: Läkaren och träning "fotboll"
Torsdag: Skola, träffa Mimi och Innebandy avslutning.
Fredag: Chill kväll hos Victor.
Lördag: Vara med Jocke.
Söndag: Åka till Mormor.

Just nu: Funderar att ta tag i min svensk läxan och läsa 50 sidor i "Ondskan" , men vi får se hur det går med det. Annars har jag nog inte så mycket mer att komma med.
Imorgon är det skola, träning och inget mer vad jag vet och för alla som vill veta tar jag troligen moppen till skolan för att få sovmorgon. Nog snackat om mig, dags att dricka teh med min underbara Mamma <3



"bjuder på mig själv"

Puss sötnosar <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback