2009-04-11 @ 19:57:44 | Vardagsliv
Godkväll!
Påsk, underbara gula påsk! Just därför är det dåligt uppdaterat i bloggen, bara för att det är underbara, gula påsk!
 Okej, på torsdag gick inte jag i skolan, för jag var så söt att jag tog ledigt och åkte med Mor min och Susanne till Ljusdal för att hälsa på min kära syssling! Vi hade det jättetrevligt hela torsdagen, vi bastade, drack och umgicks med några "härliga människor" därifrån, haha.
På fredag åkte vi hem igen, och jag var väll inte hemma fören runt fem tiden, då jag duschade och fixade mig lite snabbt innan jag åkte in till Märsta för att vara med Jocke.
Och helt plötsligt är det lördag, vaknade runt nio tiden, varmt varmt eller varmt? Jo, det var åt helvete varmt, haha.
Men aja runt halv elva tiden drog jag hem ifrån Jocke, eller ah jag åkte med mina kära föräldrar och handlade lite. Ny tvättmaskin vart det, intressant?
Aja, nu ska jag göra mig iordning igen och åka in till Märsta igen för att träffa Jocke igen? Herregud, haha. Nej men ska träffa Millan Pillan också.



Pusshej / hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback