2009-04-28 @ 17:26:43 | Vardagsliv
Äntligen hemma ifrån skolan igen. Egentligen slutade jag runt tre tiden men skulle till Carmen och leta reda på ett läppstift, som tur följde Cissi med mig dit ner iaf. Jag hittade verkligen inget som var fint, så efter ett besök på Carmen slutade det med att jag kom ut med knallrosa läppar, hemsk syn, haha! Men Cissi skulle åka till Kista och köpa ett läppstift till henne där och jag ville verkligen ha samma färg så hon köper ett lika dant till mig där idag. Läppstiftet är ifrån Face Stockholm och kostar omkring 200kr, men tro mig det där babyrosa läppstiftet är värt mer än guld! Så det kommer sitta perfekt på mina läppar. Fast det gör alla färger i och för sig, men ändå, haha.

Imorgon ska jag göra mitt HKK på. Varför heter det det bara inte HK "hemkunskap?" Nej utan nu har man kommit på den goda idén HKK "Hem och konsumentkunskap." Verkligen onödigt!
Aja men skit samma vad ämnet heter jag har i alla fall pro i skiten. Men det ska nog gå bra fast jag inte ens öppnat boken... Upps! Efter träningen ska jag nog ta tag i skiten, om jag nu ens går på träningen? Nej jag känner inte för det är alldeles för trött. Borde egentligen bara sova, erkänn det låter underbart.

Aja slut pratat om min dag, ha det bra sötisar. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback