2009-04-02 @ 13:36:59 | Vardagsliv

Goddag! 8)
Jo dåligt uppdaterat ifrån igår, men jag var faktsikt i stor sätt hemma hela kvällen och somnade klockan halv nio ungefär, haha.
Skoldagen igår var superjobbig! Vi började dagen med ett 3 timmars långt prov efter det fick vi luchrast på ca:40 minuter och sen var det dags för sista lektionen på 3 timmar, och det var nationella i svenska. Men änligen är all nationella i svenska klart, men det var riktigt jobbigt. Att gå i nian är rent sagt ett helvete, längtar grymt mycket till gymnasiumet!
Aja nog med skolan, efter skolan mötte Jocke mig och jag följde med han och hämtade någon väska som var långt bort åt helvete! Men men, sen gick vi hem till han. Runt klockan sex stack jag upp till Eurostop för att shoppa lite med Mamma, men sen drog vi hem. Och som jag sa då var jag otroligt trött och bara somnade pladask!
Aja, idag är jag iaf hemma, huvudet dunkar, magen är åt helvete och feber lätt... Men det går snart över hoppas jag. Har iaf ett viktigt prov imorgon igen som jag måste genomföra. Så det spelar ingen roll om jag är frisk eller sjuk.
Men nu ska jag ta fram NO böckerna och plugga lite till provet imorgon!

Puss / hurtig


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasium har du sökt till ? :)

2009-04-11 @ 16:59:26
Postat av: Hurtig

Jag har sökt till Arlanda faktiskt, tanke på att resan inte blir så lång för mig då!

Man måste tänka smart ;)

2009-04-11 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback